طراحی سایت با حسین موسوی

طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، سایت خدماتی، طراحی سایت پزشکی، استارتاپ ، صنعتی ، کارخانه و .. طراحی سایت مشهد

طراحی سایت با حسین موسوی
طراحی سایت با حسین موسوی

این روزها دیگه صرفا، داشتن یک وب سایت مزیت محسوب نمیشه؛ جنگ امروز برای طراحی سایت های حرفه ای، خاص، گرافیکی طراحی سایت ، سئو و تعداد بازدیدهاست. باید نسبت به رقبا متفاوت و کاملا حرفه ای باشید وگرنه صرفا راه اندازی هر سایتی به شما کمکی نمیکنه.

هزینه طراحی سایت چقدره؟

عوامل مختلفی برای برآورد هزینه طراحی سایت موثره، از جمله اینکه سایت با استفاده از قالب های آماده طراحی بشه یا طراحی اختصاصی با سلیقه و نیاز شما، نوع وب سایت (شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، استارتاپ و..) و عواملی مثل کیفیت طراحی ، امکانات ، پیچیدگی ها و در نهایت زمانی که صرف پیاده سازی میشه.

دلیل تفاوت قیمت شرکتهای مختلف طراحی سایت چیست ؟

اولین مورد، تفاوت استفاده از قالب آماده یا طراحی اختصاصی هست، دوم، کیفیت طراحی گرافیک سایت، کیفیت پیاده سازی ، خلاقیت ، سئوی سایت، تجربه و تخصص، و دلیل سوم و شاید مهمترین دلیل، پشتیبانی خوب و پاسخ گویی و رفع ایرادات و سوالات مشتری در سریعترین زمان است. همه این عوامل روی موفقیت وب سایت و فروش تاثیر مستقیم داره و بدون داشتن همه اینها در کنار هم ، راه اندازی وب سایت ممکنه هیچ تاثیری در کسب و کار شما نداشته باشه بطور کلی سه روش برای طراحی سایت وجود داره:
1. برنامه نویسی سایت از ابتدا
2. استفاده از قالب های آماده
3. طراحی اختصاصی قالب سایت برای وردپرس
* برنامه نویسی سایت از ابتدا هزینه زیادی داره و بیشتر مناسب استارتاپ هاس و استفاده از اون برای سایت های شرکتی و فروشگاهی توجیحی نداره.
** قالب های آماده به دلیل ظاهر تکراری، سرعت پایین، سئوی ضعیف، انعطاف پذیری کم، و قابل ارتقا نبودن ، و قابل اعتماد نبودن خیلی توصیه نمیشه.
*** بهترین گزینه برای شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی حرفه ای، استفاده از طراحی اختصاصی قالب سایت هست.

طراحی سایت با حسین موسوی
طراحی سایت با حسین موسوی

طراحی سایت من چقدر زمان میبره؟

طراحی وب سایت برای پروژه های مختلف در بازه های زمانی متفاوتی انجام میشه و بستگی به امکانات سایت و نیازهای شما داره. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. 09167756690

طراحی سایت خود را به ما بسپارید

طراح سایت حسین موسوی
طراح سایت حسین موسوی

طراحی وب سایت امروزه به عنوان یک نیاز مهم برای کسب و کار ها محسوب می شود. افزایش اعتبار برند و جذب مشتری جدید مهم ترین ویژگی های طراحی سایت هستند. تیم طراحی سایت اینستا جوکار با استفاده از دانش و تجربه خود در این زمینه ، آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف طراحی وبسایت به شما می باشد.

نویسنده مطلب: حسین موسوی

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.