ایده طراحی سایت از طرح ایده تا اجرای ایده – بررسی کامل

بسیاری از افرادی که به شرکت ما جهت ایجاد یک کسب و کار آنلاین مراجعه می کنند. این سوال را از ما دارند که شما ایده ای برای من برای اجرای سایت ارائه بدین .

شاید این سوال شما نیز باشد. در این مقاله سعی می کنم تا پاسخی برای این سوال بدهم و همچنین تمام روند استاندارد پیاده سازی ایده طراحی سایت را ارائه بدهم.

ایده طراحی سایت
ایده طراحی سایت

در ابتدای کار طراحی سایت چه کار باید بکنم ؟

اکثر کسانی که دنبال طراحی سایت هستن در ابتدا با این سوال مواجه میشوند که ایده شما برای کسب و کار آنلاین چیست ؟

ایده ای که ما برای شما داریم اینه که قبل از اینکه سراغ ایده خود را بگیرید ، بودجه خود را در نظر بگیرید .

بررسی کنید که چقدر هزینه بایستی صرف طراحی سایت مورد نظر خود کنید .

آیا بعد از هزینه طراحی سایت ، بودجه ای برای سئو و تبلیغات شما ، باقی خواهد ماند ؟

ما در طول روند کاری خود با مشرتیان زیادی روبه رو شده ایم .

مشتری داشته ایم که با توجه به بودجه بسیار پایین ، سایتی با کمترین هزینه و با کمترین توجه با وضعیت ظاهری سایت ، راه اندازی کردیم . میزان سرمایه باقی مونده رو صرف سئو نمودیم . بعد از گذشت ۶ ماه ، ایشون شروع به فروش محصولات خود نمودن و با درآمد کسب شده ، به دنبال گسترش ایده خود شدند و الان میتونن هزینه هایی برای زیباسازی ظاهری سایت نمایند .

مشتری داشته ایم که به اصرار خود در همان ابتدای کار ، تقاضای سایت شبیه دی جی کالا نموده است . ما طراحی رو انجام دادیم و ایشون کل سرمایه خود را برای طراحی سایت شبیه دی جی کالا صرف نمودند . در انتها ایشون و ما به تماشای زیابیی و شباهت سایت به طراحی سایت دیجی کالا ، نشستیم . فقط ما و ایشون از زیبایی این سایت اطلاع داشتیم ، چرا که هیچ بودجه ای برای سئو و تبلیغات باقی نمانده بود .

مشتری اولی که طراحی ظاهری بسیار ضعیفی داشت ، به درآمد رسیده بود و با درآمد کسب شده میتوانست دستی به سر و روی سایت بکشد .

ولی مشتری دوم فقط هزینه برای طراحی سایت کرده بود .

پیشنهاد ما و درواقع ایده اصلی طراحی سایت اینه که بودجه خود را تعیین کنید . سایت را با کمترین هزینه و بدون توجه به وضعیت ظاهری آن راه اندازی کنید . بر روی سئو سایت هزینه کنید و ببینید بازخورد ها چگونه است ؟ آیا ایده ای که در نظر دارید واقعا جای پیشرفت دارد یا نه ؟

اگر ۱۰ میلیون تومان سرمایه دارید ، نهایتا ۲ میلیون صرف هزینه طراحی کنید . ۸ میلیون را صرف سئو و تبلیغات کنید ( ایده واقعی اینه )

ایده طراحی سایت

ایده های موفق

اول از همه باید بدانیم ما به ایده ای در کسب و کار آنلاین بها می دهیم که موفق به درآمدزایی می شود، ایده ای به درآمد می رسد که  که نیازی از مشکلات جامع را حل کند . مثلا ساده ترین نمونه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین جهت مقایسه راحت تر محصولات و مشاهده تمام ویژگی های محصولات برای خرید راحت تر . و همچنین سایت های مقایسه قیمت ، اسنپ و … هر یک قسمتی از مشکلات جامعه را حل می کند.

چه ایده ای برای ما دارید.

بسیاری از مشتریان از ما می پرسن ایده ای به ما بدهید تا سایت بزنیم . در واقع باید گفت که ایده باید از علاقه شما نشات بگیرد. بهترین جواب و راهنمایی که ما می توانیم برای این کار ارائه دهیم تا شما به درآمد و موفقیت برسید این هست که ایده های موفقی که در کشور های دیگر اجرا شده اند و به درآمد خوبی رسیده اند رو برای شما ارائه کنیم و همچنین ایده های موفق داخلی که هنوز جا برای کار و رقابت دارند رو ذکر کنیم.

قدم های اول پیاده سازی ایده طراحی سایت

در ابتدا کار نمی شود یک ایده را به طور کامل مردود کرد و یا موفق دانست.شتاب دهنده ها بر روی ایده ای که راه اندازی ابتدایی نشده است اصلا سرمایه گذاری نمی کنند ، بنابراین برای آگاهی از موفق ایده باید سایت پیاده سازی شود و بازخورد آن را بدانیم . نکته اصلی که در پیاده سازی ایده باید در نظر بگیریم فرهنگ و ویژگی های جامعه را باید در نظر بگیریم. ولی بزرگ ترین اشتباه ما ، اجرای ایده با تمام امکانات و هزینه های بالا در ابتدای کار هست که اگر در این صورت پیش بروید قطعا شکست خواهید خورد. امروزه یک ایده را با حداقل امکانات و حداقل سرمایه راه اندازی می کنند تا سایت ایجاد شده تست شود.

یک چارچوب اولیه برای معرفی خدمات خود داشته باشید.

اشتباهات رایج در راه اندازی ایده سایت

پیشنهاد ما برای شما دوستان برای راه اندازی یک سایت موفق این می تونه باشه که حتما از شرکت های دیجیتال مارکتینگ مشاوره بگیرید نه شرکت های برنامه نویسی . ایجاد کسب و کار موفق آنلاین تنها کد نویسی و راه اندازی سایت نیست تا به دنبال شرکت هایی باشید که هزینه طراحی پایینی بگیرند. کسب و کار آنلاین فراتر از این حرف هاست ایجاد سایت تنها ۵ درصد راه هست. کار اصلی بعد از طراحی هست که شرکت های دیجیتال مارکتینگ می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.  تمام هزینه های خود را برای گرافیک و امکانات سایت نگذارید . کار اصلی شما برندیگ و سئو هست . در ایجاد یک کسب و کار آنلاین ۱۰ درصد هزینه برای طراحی سایت گذاشته خواهد شد. اولین نکته در کسب و کار آنلاین خدمات برند سازی و سئو است . دنبال شرکت هایی باشید که نمونه های موفق داشته باشند . منظور از نمونه موفق گرافیک و زیبایی سایت نیست . منظور درآمد سایت هست.

ترس از راه اندازی ایده

یکی از مشکلات ما ترس است . ترس ریشه ی فقر است. در یک کسب و کار نباید ترس داشت . اگر یه تحقیق انجام دهید . می فهمید که کسانی که موفق هستند ترس را کنار گذاشته و به موفقیت رسیده اند. برای موفقیت باید شروع کرد. به داشته های خود قانع نشوید و کسب و کار خود چه آنلاین و چه آفلاین را ایجاد کنید. به سخنان دیگران توجه نکنید هدف خود را دنبال کنید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ سئوکاج ، خدمات طراحی سایت در تبریز و سئو را با بهترین پکیچ ها برای شما ارائه می دهند.

نویسنده مطلب: gholami

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.