افزونه elementor یا visual composer

برای طراحی سایت بدون کدنویسی یا ایجاد صفحات متعدد در وردپرس از دو افزونه المنتور ( elementor ) و ویژوال کامپوزر ( visual composer ) می توانید استفاده کنید.

صفحه ساز چیست ؟

طراحی صفحات با استفاده از ابزارک ها یا پلاگین های وردپرس از جذابیت بالایی برخوردار است. برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی یا … کار سختی است بخواهید از یک طراح سایت کمک بگیرید. به سادگی با افزونه های صفحه ساز وردپرس می توانید در کمتر از 10 دقیقه یک صفحه با کیفیت مناسب طراحی کنید.

اگر قصد ایجاد یک صفحه توسط افزونه های صفحه ساز را داشته باشید گاها هزینه ای برای شما ندارد ، صرفا یک بار هزینه برای خرید افزونه های المنتور یا ویژوال کامپوزر پرداخت کرده اید و سالیان سال از آنها استفاده میکنید.

اگر شما بخواهید ساخت یک صفحه کمپین را در اختیار یک طراح قراردهید گاها هزینه هایی بیش از 1 میلیون تومان از شما خواهند گرفت پس مقرون به صرفه ترین کار یادگیری کار با افزونه های صفحه ساز وردپرس است.

درصورتی که راجع به وردپرس و افزونه های وردپرس اطلاعی ندارید از سایت کدپز می توانید مقاله های افزونه چیست و وردپرس چیست را مطالعه فرمایید.

تفاوت صفحه ساز ها در چه چیزی است ؟

عمده تفاوتی که صفحه ساز های وردپرس باهم دارند در خدماتی است که به شما ارائه می دهند و در سهولت کاربری این صفحه سازها است.

صفحه ساز المنتور یک صفحه ساز بسیار کار آمد با ظاهری دل نشین است به سادگی به چند کلیک ساده می توانید از این افزونه استفاده کنید و خروجی نهایی را درجا مشاهده کنید.

افزونه المنتور به شما قدرت طراحی یک سایت کاملا حرفه ای را می دهد. بدون نیاز به کدنویسی می توانید از نسخه ی پولی این افزونه قسمت های مختلف یک سایت را طراحی کنید.

https://www.instagram.com/p/B2cB021g2WM/?utm_source=ig_web_copy_link

افزونه ویژوال کامپوزر یک افزونه کارآمد اما کمی تخصصی است . ارتباط براقرار کردن با ویژوال کامپوزر برای شروع کمی سخت است.

المان هایی که در ویژوال کامپوزر وجود دارد و نحوه ی دسترسی به المان های ویژوال کامپوزتر سخت است و کاربران زیادی از کار کردن با ویژوال کامپوزر فراری هستند!

ویژوال کامپوزر یک صفحه ساز قدیمی است که با اکثر قالب های وردپرس هماهنگ شده است . کارکردن با المنتور در برخی از قالب های وردپرس کاردشواری است .

برای اینکه به مسئله ای برنخورید حتما قبل از انتخاب نوع افزونه به بخش اطلاعات پایه قالب خود بروید.

در برخی از قالب ها مانند فلت سام صفحه ساز اختصاصی وجود دارد . شما نیازی به نصب ویژوال کامپوزر و المنتور در قالبی مانند فلت سام ندارید ، در برخی دیگر از قالب ها مانند هلوالمنتور شما می توانید صرفا از المنتور استفاده کنید.

دربرخی قالب ها اختصاصا می توانید از ویژوال کامپوزر استفاده کنید و در بسیاری از قالب های جدید محدودیتی برای استفاده از ویژوال کامپوزر یا المنتور وجود ندارد و بسته به نوع فعالیت و به دلخواه خود از این افزونه ها استفاده کنید.

پیشنهاد می کنم قبل از انجام هرکاری در رابطه با آن به صورت دقیق و جزئی تحقیق انجام دهید ، درصورتی که تمایل به یادگیری اطلاعات بیشتر دارید حتما از مقاله سایت دیجیکالا به چه زبانی طراحی شده است استفاده کنید.

انتهای مقاله دیجی‌کالا با چه زبانی طراحی شده است یک افزونه کارآمد برای تشخیص پشت پرده سایت ها را به شما عزیزان معرفی کرده ایم.

نویسنده مطلب: کدپز | codepaz

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.