معرفی قالب نیکی کالا؛ یک قالب ایرانی حرفه ای مشابه دیجی کالا

قالب فروشگاهی نیکی کالا یک قالب فروشگاهی ایرانی است که طراحی صفر تا صد آن توسط گروه نیکان انجام شده است. این قالب با هدف پاسخ به تقاضای کاربران برای داشتن سایتی مشابه با دیجی کالا طراحی و منتشر شد. نیکی کالا امکانات پیشرفته ای دارد و هر کاربری که بخواهد یک قالب فروشگاهی مجهز طراحی کند این قالب برای او مناسب است. این قالب یکی از بهترین قالب های مشابه دیجی کالا است که رضایت بالایی را از سمت کاربران دریافت کرده است و یکی از پر فروش ترین قالب وردپرس مشابه دیجی کالا در سایت راست چین است. در این مقاله قصد داریم که امکانات جذاب قالب nikikala را به شما معرفی کنیم.

امکانات قالب وردپرس مشابه دیجی کالا

قالب فروشگاهی نیکی کالا ویژگی های متنوعی دارد. این قالب که با دو صفحه ساز محبوب المنتور و ویژوال کامپوزر سازگار است امکانات زیر را دارد.

سیستم اختصاصی ثبت دیدگاه برای محصولات

امکان ثبت امتیاز برای محصول بر اساس شاخص های متفاوت یکی از محدودیت های ووکامرس است. سیستم اختصاصی ثبت نظرات این قالب وردپرس مشابه دیجی کالا، ثبت امتیاز را بر اساس شاخص های تعریف شده شما امکان پذیر می کند. همچنین کاربران می توانند در دیدگاه نقاط قوت یا ضعف محصول را مطرح کنند. این سیستم با ووکامرس کاملا سازگار است و از ووکامرس جدا نیست.

سیستم اختصاصی محصولات مورد علاقه

سیستم علاقمندی قالب فروشگاهی نیکی کالا به صورت اختصاصی طراحی شده است و هیچ افزونه آماده ای برای طراحی این بخش استفاده نشده است.

سیستم اختصاصی مقایسه محصولات

این سیستم به صورت اختصاصی برای nikikala طراحی شده است و مقایسه محصولات را امکان پذیر می کند. مزیتی که نسبت به سایر سیستم ها دارد این است که امکان نمایش ویژگی های هر محصول به صورت دسته بندی شده، مقایسه راحت تر محصولات را فراهم می کند. حداکثر 4 محصول را می توانید در دسته موردنظر اینتخاب کنید و سپس دکمه مقایسه را بزنید.

بعد از اینکه دکمه مقایسه را زدید صفحه زیر که حاوی اطلاعات مقایسه ای است به شما نشان داده می شود.

نقشه ایرانی برای ثبت موقعیت کاربر

مشتری در زمان خرید، در صفحه پرداخت می تواند موقعیت خود را روی نقشه مشخص و ثبت کند. علاوه بر گوگل می توانید نقشه سیدارمپ را نیز به کار ببرید. نقشه را به صورت زیر می توانید در صفحه پرداخت برای دریافت سریع تر سفارش مشاهده کنید.

جست و جو و فیلترهای پیشرفته

کاربران می توانند با استفاده از فیلتر پیشرفته آجاکس، به راحتی محصول موردنظر را جست و جو کنند. این فیلتر برای زمانی که تعداد محصولات شما زیاد باشد. بسیار مناسب است. با انتخاب دسته محصول موردنظر، فیلتر محصولات مانند تصویر زیر به شما نشان داده می شود که با ایجاد فیلتر به راحتی می توانید کالای موردنظرتان را پیدا کنید.

امکانات مدرن و جذاب صفحه محصول

همانطور که می دانید چیدمان صفحه محصول در یک سایت فروشگاهی در جذب کاربر تاثیر دارد و به همین دلیل بسیار مهم است. این قالب وردپرس مشابه دیجی کالا در صفحه محصول امکانات متنوعی دارد که کاربر می تواند بازخورد خود را به مدیر اعلام کند و این اعلام بازخورد تجربه کاربری خوبی را برای کاربر ایجاد می کند. در بخش تنظیمات قالب امکان فعالسازی و غیر فعالسازی همه این امکانات وجود دارد.

حمل و نقل پیشرفته

ارائه روش های حمل و نقل در صفحه تسویه حساب قالب فروشگاهی نیکی کالا.

نمایش ویژگی محصولات به صورت طبقه بندی شده

اگر بخواهید کاربران بتوانند ویژگی هر محصول را در صفحه آن کالا مشاهده کنند با استفاده از قالب نیکی کالا می توانید مشخصاتهر کالا را به صورت طبقه بندی شده وارد کنید. این کار باعث سهولت بررسی محصول توسط آن کاربر می شود. این قالب این امکان را میدهد که شما بتوانید گروه های آماده را برای ویزگی های مدنظرتان ایجاد کنید و زمانی که خواستید محصولی را ثبت کنید آن گروه را فراخوانی کنید. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. این مشخصات همانند تصویر زیر در سربرگ مشخصات فنی محصول به کاربر نشان داده می شوند.

سیستم اختصاصی اطلاع رسانی نیکی کالا

با این سیستم اختصاصی کاربران می توانند از طریق ایمیل و پیامک از موجود شدن محصول ناموجود اطلاع یابند.

اسلایدر پیشنهاد لحظه ای

در اسلایدر پیشنهاد لحظه ای قالب نیکی کالا می توانید نحوه نمایش را از طریق تنظیمات المان مشخص کنید. برای نمایش محصولات در اسلایدر می توانید محصولات دیده شده کاربر، محصولات موجود در حراج، نمایش تصادفی محصولات و غیره را انتخاب کنید. در صفحه اصلی این اسلایدر قابل مشاهده است.

سایر امکانات قالب فروشگاهی نیکی کالا

این قالب مشابه دیجی کالا امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید یک فروشگاه پیشرفته داشته باشید. سایر ویژگی های این قالب به شرح زیر است

  • منو اصلی سه سطحی
  • سیستم خبرنامه نیکی کالا
  • صفحات ورود و عضویت اختصاصی
  • لایسنس قانونی فونت
  • ظاهر اختصاصی موبایل
  • صفحه بندی آجاکس
  • امکان مرتب سازی نحوه نمایش محصولات
  • تعدادی از افزونه ها هستند
  • انتخاب محصولات برای مقایسه
  • فیلتر محصولات موجود
  • مشخص کردن زمان ارسال محصولبه کاربران
  • امکان نمایش نمودار تغییرات قیمت محصولات
  • رنگبندی دلخواه هدر و فوتر
  • نمایش کالای های بازدید شده
  • قابلیت چند فروشندگی با استفاده از افزونه دکان
  • نمایش کالای های بازدید شده
  • نمایش رنگ های موجود محصول

در این مقاله به معرفی قالب فروشگاهی نیکی کالا پرداختیم. می توانید این قالب محبوب را از راست چین دریافت کنید.

نویسنده مطلب: راست چین | RTL-Theme.com

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.