قالب آوادا پرفروش ترین قالب چند منظوره وردپرس

قالب آوادا پرفروش ترین پوسته وردپرس چند منظوره در سالهای اخیر بوده است. این مسلاله افزایش اعتماد کاربران را بدنیال داشته است. این پوسته وردپرس بدون حد و مرز، واکنشگرا و با سرعت بالا طراحی شده است. سازگاری با انجمن ساز بی بی پرس، فروشگاه ساز ووکامرس، اسلایدر پیشرفته وردپرس، تغییر فونت تنظیمات شبکه های اجتماعی و .. تنها بخشی از امکانات قالب avada است.

قالب آوادا با دقت و اصول سئو طراحی شده است. یکی از پارامترهای مهم سئو، سرعت بالای سایت است که به خوبی توسط بهینه سازی انجام شده برای کدهای css ، جاوا اسکریپت و پوسته درنظر گرفته شده است.

قالب اوادا
قالب اوادا

افزونه رولوشن اسلایدر، لایر اسلایدر و صفحه ساز فیوژن شما را قادر می کند به سادگی بتوانید هر اسلایدری را در نظر دارید پیاده سازی کنید. صفحه ساز فیوژن بیلدر با امکان درگ و دراپ المان های ساخت برگه وردپرس، کاربران را از یک خط کدنویسی بی نیاز کرده است. بنابراین امکان ساخت، تغییر و سفارشی سازی صفحات به سادگی فراهم شده است. علاوه براین این پوسته وردپرس چند منظوره حرفه ای با سایر صفحه سازهای مطرح چون ویژوال کامپوزر نیز سازگاری دارد.

علاوه براین تغییر چیدمان بلاگ، صفحات، سایدبار، فوتر و تمامی اجزای صفحات امکانپذیر است. طراحی این قالب رسپانسیو بوده بنابراین برای نمایش در هر دستگاهی مناسب است. بنابراین نگرانی بابت نمایش در موبایل و تبلت نخواهید داشت.

سفارشی سازی و تنظیمات قالب آوادا

تنظیمات پیشرفته قالب آوادا امکان تغییر موقعیت هدر (راست چین یا چپ چین)، انتخاب یکی از 7 طرح بندی متنوع، تنظیم منوی اصلی و انیمیشن نمایش دهنده آن، تنظیمات منوی موبایل، آیکون ها، لوگو، نوار عنوان، فوتر و سایدبار شامل ترتیب نمایش محتوا و سایدبارها در موبایل، سفارشی سازی اسلایدشو و محتوای نتایج جستجو و بسیاری تنظیمات دیگر در این قالب ارائه شده است.

دلایل محبوبیت قالب آوادا

· صفحه ساز هوشمند و اختصاصی قالب آوادا (صفحه ساز فیوژن بیلدر)

· انعطاف پذیری بدون محدودیت avadaپرفروش ترین قالب وردپرس

· قابلیت رسپانسیو بودن

· نصب دموهای اصلی قالب تنها با یک کلیک

· سازگاری کامل با افزونه های فروشگاه ساز ووکامرس

· بیش از 50 دمو از پیش طراحی شده

· بهینه شده برای سرعت و عملکرد

· دموهای سایت های چند زبانه

· پنل تنظیمات قدرتمند

· بیش از 50 دمو از پیش طراحی شده

· طراحی و کدنویسی حرفه ای و سئو شده

· افزونه Fusion Core

· مگامنو اختصاصی و قدرتمند

· پشتیبانی از روولوشن اسلایدر

نویسنده مطلب: راست چین | RTL-Theme.com

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.