افزونه wp rocket و مشکل white page of death

من عادت دارم زمانی که میخواهم افزونه های جدید را به سایت اضافه کنم ابتدا آن را روی بک آپ سایت، در لوکال هاست تست می کنم. به این صورت مطمئن می شوم در صورت ناسازگاری افزونه با افزونه های دیگر، یا باگ داشتن خود افزونه سایت آسیب نمی بیند و داون نمی شود. البته این عادت خاصی نیست و ممکن است خیلی ها این عادت را داشته باشند.

مدتی پیش، بعد از این که کار زیادی روی سئو سایت انجام دادم، لازم بود یه افزونه جدید تست کنم. و خب طبق عادت همه مراحل بالا را انجام کردم ولی با یک مشکل عجیب رو به رو شدم.

زمانی که داخل سایت لاگین بودم میتوانستم محتوای سایت را ببینم ولی اگر لاگ اوت می کردم فقط یک صفحه سفید می دیدم. همان white page of death وردپرس. بدون هیچ ارور یا وارنینگ.

از آنجایی که چیزی در اینترنت پیدا نکردم، یکی یکی افزونه ها رو غیر فعال کردم تا بفهمم مشکل از کجاست و جالب بود که از نظر منطقی شاید می شد حدس زد.

مشکل از افزونه wp Rocket بود. نه این که افزونه باگ داشته باشد یا باعث خرابی سایت بشود ولی به نظر می رسد این افزونه مطابق با شرایط سایت روی دامنه ای که هست تنظیم می شود و وقتی دامنه جابه جا می شود تنظیمات آن به هم می ریزد و باعث ایجاد مشکل می شود. در این صورت کافی ست افزونه را غیرفعال، و بعد فعال کنید تا مشکل حل برطرف شود.

امیدوارم این مبحث مفید بوده باشد.

نویسنده مطلب: ناهید بانو 🙂

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.