بیزینس سندر، نرم افزاری برای ارسال پیام انبوه واتساپ

بیزینس سندر | Businesssender
بیزینس سندر | Businesssender

بیزینس سندر نسخه رسمی بدون محدودیت زمانی، بانک موبایل رایگان، 4 لایسنس هدیه، آموزش انی دسک و … Businesssender.ir | Shareplus.ir | Bulksenderpro.ir

تا دلت بخواد تخفیف داریم، فروش ما بر اساس نیاز و بودجه مشتری انجام میشه !

معرفی نرم افزار قدرتمند و هوشمند بیزینس سندر

بیزینس سندر یک نرم افزار تحت ویندوز میباشد که با اتصال اکانت واتساپ شما به آن امکان ارسال پیام انبوه به شماره هایی که حتی سیو نشده اند میسر خواهد شد! این پیام ها هیچ هزینه ای ندارند حتی اگر شماره های دریافتیِ پیام شماره های خارجی باشند!

همراه با پیام شما به سادگی میتوانید عکس، فیلم، فایل ، لینک و … بدون هیچگونه محدودیت کاراکتر ارسال نمائید.

تعداد متعددی بیزینس سندر در ایران وجود دارد که نسخه های عجیب غریب و مدعیان فروش عجیب غریب تر نیز دارند!

مثلا یک بیزینس سندر هست با ورژن 10 که مدعی هستند چون ورژنشون 10 هست بالاترین و اولین نسخه بیزینس سندر در جهانند! در حالیکه تاریخچه دامنه آن ها هم نمیتواند این موضوع را تایید کند. تمام نسخه های کرک شده این نرم افزار از ورژن 7 در وب موجود میباشد که اخیرا در سایت شیر پلاس ورژن 10 بیزینس سندر به صورت رایگان (کرک شده) برای دانلود قرار داده شده که صد البته تاکید شده که این نرم افزار ها امنیت ندارند چون به سادگی کرک شده اند و هیچ دلیلی ندارد که رایگان در فضای وب منتشر شود مگر اینکه کرک کننده آن قصد سوء استفاده از اطلاعات شما را داشته باشد.

یک بیزینس سندر دیگه هم جدیدا اومده با ورژن 7.8!!! که جالب ترین مساله اینه که این اصلا تا 2، 3 سال اخیر وجود خارجی نداشت که یهو با سورس مدیا پلاس اسم و رسم رو عوض کرد شد 7.8 در حالیکه خودِ مدیا پلاس ورژن اصلی و برنامه نویسی شده خودش رو با ورژن 7.0.2 منتشر کرده !!!

در این میان یکی قیمت 1.500.000 تومان برای فروش قیمت گذاشته، یکی 800 یکی 750 و یکی هم کرک نسخه 10 رو داره 490 میفروشه 😐 !!!

باور ندارید!؟ اینم سندش!
باور ندارید!؟ اینم سندش!

اینم یکی که 1500 داره میفروشه و نمیدونم واقعا داره میفروشه یا چی!

یه عده هم اصرار دارند که نماینده اصلی و رسمی هستند که والا به خدا اینا مهم نیست.

مهم اینه نرم افزار کار کنه، پشتیبانی شما خوب باشه، خدمات بدین، و مشتری رور راضی نگه دارین. حالا اگر فکر میکنین اون 2 تا مشتری به خاطر اینکه شما اولین هستید یا بالاترین ورژن رو دارید میدین بذار مشتری شما شن اما همه مث هم نیستن که! همچین بازارهایی زیاد دووم نمیاره مث بازارای سیاهی که در طول فعالیتمون دیدیم. بازار سیاه شیرترانیکس (یادش بخیر :)))) ) بازار سیاه قالبای وردپرس که هر ننه قمری سایت فروش قالب میزد از این یکی کش میرفت میفروخت که تهش موندن راست چینو ژاکت و … چند تای دیگه که خوب انصافا طراحی ها مال خودشونه !

حالا چرا داریم اینارو میگیم؟!

وب سایت BusinessSender.com از همان ابتدای فعالیت خود با ارایه نمایندگی در ایران و ثبت دامنه BusinessSender.ir فعالیت خود را آغاز نمود. البته پیش تر یعنی تقریبا از زمان فعالیت شیرپلاس وب سایت دوم ارائه نرم افزار بیزینس سندر پرو وب سایت شیر پلاس نمایندگی بالک سندر پرو را در ایران از شرکت مدیا پلاس دریافت نمود.

اعداد و ارقام ورژن های بیزینس سندر پرو که مربوط به دو شرکت سازنده میباشد و سورس اصلی آن از شرکت بزرگ مدیا پلاس تهیه شده است اولین ورژن خود را در سایت BusinessSender.com ورژن 6 اعلام نمود !!! که با توجه به ضعف امنیتی این نرم افزار بسیار ساده این نرم افزار در فضای وب کرک شد و بی شک نرم افزاری که کرک آن در فضای مجازی منتشر میشود دارای باگ های بسیار بوده و از این رو اعتماد به آن کمی مشکل میشود.بنابراین مجموعه وب سایت ما که به عنوان اولین ارائه دهنده این نرم افزار در فضای مجازی بود تصمیم گرفت نرم افزار شرکت مدیا پلاس را که اولین ارائه دهنده نرم افزار و سورس آن در جهان بود را به عنوان نرم افزار مورد اعتماد مورد استفاده قرار دهد که البته این موضوع با مزایایی نیز همراه شد که از جمله میتوان به 4 لایسنس هدیه، نامحدود بودن استفاده و عدم نیاز به تمدید سالانه و آپدیت های رایگان اشاره نمود.

در این میان برخی از وب سایت ها اصرار دارند که با سیاه نمایی ورژن ها و اعداد و ارقام این موضوع را به عموم تحمیل نمایند که بیزینس سندر 10 نرم افزار اصلی بوده و آن ها نماینده اصلی و انحصاری در ایران میباشند که این موضوع رسما از سمت وب سایت BusinessSender.com رد شده است که میتوانید فقط با یک پیام به پشتیبانی آنلاین این وب سایت صحت این موضوع را دریابید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که تنها ارقام نشان قوی بودن و اظهار و ادعا در رابطه با نمایندگی رسمی و یا ظاهر نرم افزار نشان قدیمی یا جدید بودن آن نیست. فقط به این موضوع توجه داشته باشید که نرم افزاری که کرک آن در وب منتشر شده و بسیاری از آن رایگان نیز استفاده میکنند که مشکلات امنیتی بی شک متوجه آن ها خواهد شد، اعتماد کردن واقعا دشوار میباشد و با وجود هر دو نرم افزار و حتی نرم افزار قدیمی بالک سندر پرو ما ترجیح به استفاده از نرم افزار امن شرکت مدیا پلاس نمودیم که نمایندگان ما نیز در فضای وب در حال فروش این نسخه به قیمت های متفاوت میباشند اما کرک این نرم افزار به هیچ وجه منتشر نشده و نخواهد شد .

با یک سرچ ساده در گوگل با عنوان بیزینس سندر و یا اصلا اطلاعات گرفتن از هویز و عمر دامنه ها میشه فهمید کی چه زمانی اومده و هر کی که نمایندگی ساده میخره نمیشه مستر ریسلر و خدای نرم افزار های دیجیتال مارکتینگ!!!

این وسط یه عده اومدن سایت شیرپلاس رو هدف قرار دادن که از گوگل پرتش کنن بیرون و موفق هم شدن، دریغ از اینکه بیزینس سندر | businesssender.ir هم مال همین مجموعه هست و نفر اول گوگل 🙂

حتی ویدئوهاشونم بیشتر از بقیه بوده :|
حتی ویدئوهاشونم بیشتر از بقیه بوده 😐

چرا نباید به نسخه های مختلف و یا کرک شده در بازار اعتماد کنیم؟

همیشه این ضرب المثل را به خاطر بسپارید، هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیرد!

چرا باید نرم افزاری که سازنده برای تولید آن زمان بسیاری صرف کرده و با لایسنس اورجینال جهت حمایت و ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیت او به خاطر چند هزار تومان پول ارزان یا رایگان تمام دسترسی سیستم خود را به نرم افزاری بدهیم که هیچ دلیلی برای ارائه رایگان آن وجود ندارد، ضمن اینکه نرم افزاری که به راحتی کرک میشود فاقد هر گونه امنیت میباشد و این مساله بین تمام برنامه نویسان صدق میکند. زمانی که سازنده به شما به نسبت بودجه شما تخفیف میدهد و از سود خود گذر میکند تا شما بتوانید بیزینس خود را کاملا امن راه اندازی کنید چه لزومی دارد به نسخه کرک شده 490 هزار تومان !!! پول یا به نسخه ای که کرک آن در بازار موجود میباشد و فاقد امنیت لازم بوده هزینه پرداخت کرد؟ چرا باید به شرکتی که سورس سازنده اصلی را به سرقت برده و فقط و فقط اعداد ورژن را بالا کشیده تا به فرض مثال اثبات کند که نسخه بالاتر در نظر عموم یعنی آپدیت آخر اعتماد کرد؟ دقیقا آن زمانی که شرکت مدیا پلاس برای اولین بار با بالک سندر پرو فعالیت خود را در ایران آغاز کرد این شرکت ها کجا بودند؟

التماس تفکر !

بیزینس سندر | Businesssender.ir | Shareplus.ir | Bulksenderpro.ir

نویسنده مطلب: نوید سهرابی

منبع مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.