کسب وکار فریلنسری

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهید کسب و کار خود را داشته باشید و خود را ملزم به قوانین زمانی هیچ سازمانی نکنید، کسب و کارهای فریلنسری گزینه مناسبی برای شماست. انعطاف پذیری این روش کسب و کار از ماهیت پاسخگویی به خود در این ساختار به‌وجود می‌آید.

انعطاف پذیری این مشاغل باعث شده تا افراد بسیاری به آنها علاقه‌مند شوند. برای دستیابی به این مزایا باید استراتژی و برنامه‌ریزی صحیحی را به‌کار ببرید. .با پلتفرم فریلنسری بومران همراه باشید.

شروع به کار یک کسب وکار فریلنسری

تعیین وضعیت مالی مورد انتظار

اینکه همه چیز را برای رسیدن به رویاهای خود کنار بگذارید، ایده‌ی درستی نیست. باید واقع ‌بینانه فکر کنید. حتما همه‌ی ما دوست داریم که صاحب یک کسب و کار پردرآمد باشیم . اما باید براساس درآمد، زمان و کیفیت کار خود پیش‌بینی درستی داشته باشید..در سایت استخدام فریلنسر هم پروژه دریافت کنید.

برای اینکه برآورد دقیق‌تری داشته باشید می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند Boundless Freelance Target Income Calculator — استفاده کنید. این نرم‌افزار با در نظر گرفتن فاکتورهایی که برای آن تعریف کرده‌اید میزان درآمد ماهیانه شما را پیش‌بینی می‌کند.

مشخص کردن اهداف قابل ارزیابی

برای اینکه از مسیر پیشرفت خود مطمئن باشید. باید اهداف کوتاه مدت قابل ارزیابی ای را تعریف کنید. باید بدانید چقدر فعالیت‌های شما مفید بوده است. این کار علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در شما از خطاهای بزرگ جلوگیری می‌کند.برای مشاور بازاریابی دیجیتال با ما در ارتباط باشید.

مطمئن شوید اهدافی که تعیین کرده‌اید قابل اندازه‌گیری، با در نظرگرفتن زمان باقی مانده، و کاملا مرتبط با اهداف شماست. اهداف خود را به سه بخش بلند مدت، کوتاه مدت و در حال اجرا تقسیم‌بندی کنید.

تعیین ساختار کسب و کار

قبل از اینکه کسب وکار خود را شروع کنید. باید ساختار کاری را مشخص کنید. این ساختار شامل مواردی مانند نحوه‌ی ارتباط با مشتریان، چگونگی انجام وظایف، سیستم دریافت هزینه‌ها ، ایجاد سیستمی برای مدیریت فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان است.

برای تک تک بخش‌های مختلف کسب وکارتان برنام ریزی کنید. بعضی  از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که در کسب و کارهای فریلنسری به دقت کردن به این موارد نیست…برای انجام پروژه در منزل بومران را دنبال کنید کلیک کنید.

مشخص کردن پرسونای خریداران

باید مشتریان ایده‌آل کسب وکار خود را بشناسید و در مورد آنها اطلاعات جامعی جمع‌آوری کنید. اما قبل از هر چیز باید جامعه‌ی هدف خود را مشخص کنید. برای این کار تعدادی از افراد مورد نظر را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب از بین چند گروه، گروه اصلی مخاطبان خود را پیدا خواهید کرد. بعد از این مرحله در مورد مخاطبان خود اطلاعات جزئی‌تری جمع‌آوری کنید

نویسنده مطلب: @Articles

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.