یک فروشگاه همه چی تموم!!

سلام و ادب خدمت کسانی که این متن را میخوانند. امیدوارم حالتان خوب باشد و سربلند باشید! برای موفقیت در برنامه نویسی و ایجاد یک فروشگاه اینترنتی میتوانید از وردپرس شروع کنید! کافیست یک دامنه و هاست بخرید و وردپرس را روی هاست نصب نمایید. سپس کمی تنظیمات وردپرس را انجام دهید.

خرید هاست و دامنه

کافیست به یکی از سایت های فروش هاست مثل میهن وبهاست بروید و پس از انتخاب یکی از پلن ها ان را بخرید. بلافاصله ایمیل به شما ارسال میشود که حاوی رمز و یوزر ورود به هاست خریداری شده است. من این ها را در دوره آموزشی یک فروشگاه همه چی تموم!! کامل توضیح دادم.

نصب وردپرس

همچنین در این دوره آموزشی گفتم که چگونه میتوان وردپرس را نصب کرد و تنظیمات لازم برای تغییر در قالب وردپرس را اعمال کرد. شما میتوانید فروشگاه خودتان را راه اندازی کنید. البته که فروشگاه ساز های ایرانی هم وجود دارند و میتوانید از انها استفاده کنید. مثال سازیتو

برای اینکه بتوانیم یک استایل زیبا و رنگ های دلخواه و اندازه ها و لی اوت خاص مدنظر خود را به المان های از پیش تهیه شده وردپرس بدهیم بایستی از inspect element بهره ببریم یا پس از ورود به داشبورد وردپرس به صفحه اصلی سایت بیاییم و گزینه “سفارشی سازی” را انتخاب کنیم. همچنین در ویدیوهایی که دراین دوره آموزشی میبینید بصورت کامل و سریع توضیح دادم که با دستکاری قالب وردپرس و فایل های php هم میتوان استایل های خاصی به برگه، نوشته و فروشگاه یا صفحه محصول داد.

نویسنده مطلب: جونیور فرانت اند

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.