چرا نباید قالب سیگما پلاس ژاکت را بخریم؟

تقریبا دو ماه پیش برای باز طراحی وبسایت مون با سیگما آشنا شدیم. تمامی کامنت ها مثبت بود و بجز وبسایت ژاکت هیچ مورد دیگه ای نبود که بخوام روش حساب کنم.

طبق آماری که ژاکت زده بیش از 3000 نفر این قالب رو خریداری کردن که برای تصمیم گیری عدد معقولیه.

چرا از قالب آماده برای وردپرس استفاده کردیم؟

کسب و کاری که حدود 1 سال از زمان فعالیتش میگذره و به دنبال مدل درآمدی پایدار هست نمی تونه برای ساخت وبسایت هزینه بالایی بپردازه.

هزینه ست کردن یک سایت وردپرسی به مراتب پایین تر از کد نویسی صفر تا صد یک وبسایت هست و من هم به عنوان مدیر وبسایت هزینه هارو اینجوری مدیریت کردم. به نتیجه هم رسیدیم چرا پیچیدگی زیادی نداشتیم در وبسایت و با چند پلاگین کاربردی سبک تونستیم به محصول برسیم و درگاه پرداخت آنلاین ست کنیم. بعد از یک سال من تصمیم گرفتم قالبی سبک تر و بهینه، با امکانات بیشتر رو تهیه کنم . این شد که قالب سیگما رو تهیه کردیم. قبلش هم برنامه نویس فریلنسر تیم تایید کرده بود قالب رو اما بهم گفته بود چون با قالب و سروری که اون قالب روش هست کار نکرده نمی تونه تضمین کنه.

من به اعتماد کامنت ها و رضایت های آبکی ای که ژاکت تاییدشون میکنه تا دیده بشن بسنده کردم و خریدم قالب رو .

چه اتفاقاتی در انتقال، شخصی سازی و توسعه اتفاق افتاد؟

مدت کوتاهی روی لوکال هاست شخصی سازی کردیم قالب رو . اما با تنظیمات خودش نه از طریق کد.

بعد از این فرایند قالب رو روی هاست نصب کردیم و اولین مشکل مچ نبودن ioncube loader با هاست بود که طی تیکت با هاستینگ و یکم کد زدن برنامه نویس حل شد. تنظیمات ظاهری رو به هاست و قالب نصب شده سیگما انتقال دادم و به ظاهر همه چی خوب بنظر می رسید. ازونجایی که پشتیبان قالب سیگما گفته بود که شخصی سازی بالایی داره ما خیالمون راحت بود و شروع کردیم به شخصی سازی و کد زدن.

باگ های قالب سیگما

ما در توسعه، طراحی و شخصی سازی قالب به بیش از 100 مورد مشکل خوردیم که برای حل هرکدوم مجبور بودیم 100 ها خط کد بزنیم. تازه این فقط در کد های وبسایت بود و بعد از مدتی فهمیدیم که چه افتضاحی در دیتابیس سایت اتفاق افتاده.

مهم ترین مشکلات سیگما پلاس از نظر ظاهری :

مهم ترین مشکلات سیگما از نظر فنی :

چرا توسعه دهنده ها سیگما رو انتخاب می کنند؟

نویسنده مطلب: Amir Norouzi

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.