طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس وب لیزا
طراحی سایت وردپرس وب لیزا

طراحی سایت حرفه ای وردپرس

قطعا احتمال دارد چنین فکر کنید در طراحی سایت حرفه ای با وردپرس برخی از امکانات در طراحی سایت وجود ندارد و به همین دلیل طراحی سایت اختصصاصی بهتر است تا طراحی سایت وردپرسی وب لیزا اما چنین نیست.برای اینکه تفاوت بین طراحی سایت با وردپرس و اختصصاصی را بفهمید ما در اینجا به شما تفاوت اصلی را میگوییم که در طراحی سایت حرفه ای با وردپرس از پلتفرم آماده برای طراحی سایت استفاده می کند، اما در طراحی سایت به صورت اختصاصی، سایتی که طراحی می شود همراه با برنامه نویسی انجام می گیرد.

طراحی سایت ارزان

وردپرس (wordpress) یک سیستم مدیریت محتوا cms است که با وجود آن می توانید سایت های مختلفی از وبلاگ تا سایت خبری، فروشگاهی و شرکتی را طراحی کنید. از قدرت و محبوبیت وردپرس این است که نزدیک به یک سوم وب سایت های بزرگ اینترنت از این سیستم استفاده میکنند که بسیار هم برایشان پولساز بوده است. سایت های بزرگ همچون:

  • facebook
  • bbc
  • nasa
  • digikala mag
  • sonymusic

وب لیزا در مورد این توضیح داده ام که چه وقتی از cms استفاده می کنیم و چه وقتی از فریم ورک های طراحی سایت ارزان با وردپرس می رویم.

قیمت توسعه وب سایت

هزینه طراحی سایت ارزان  با وردپرس نسبت به امکاناتی که شما سفارش می دهید متفاوت است. اکثرا سایت شرکتی کمتر هزینه دارند. اما سایت فروشگاهی که بسیاری از فروشگاه ها دنبال آن هستند نسب به امکاناتی که دارد چندین برابر تفاوت هزینه داشته باشند. ولی نیاز است که شما متوجه شوید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوایی می خواهد طراحی یا توسعه داده شود. وقتی که بر این موضوع تسلط یافته اید حال می توانید وارد جزئیات آن شوید. برای مثل اینکه طراحی وب سایت با وردپرس شما چطور تولید گردیده است.

هزینه طراحی سایت با وردپرس

محدوده هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار زیاد است، همین موضوع باعث سردرگمی اکثر مشتریان طراحی سایت شده است.

جمع بندی و سخن آخر

1اگر می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید و یا رونق دهید و بخواهد در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت کند باید یک طراحی سایت وب لیزا داشته باشد و به نظر وب لیزا که سیستم مدیریت محتوا خوبی دارد یکی از  بهترین انتخاب ها است شاید باور نکنید اما حدود 39% از سایت ها با وردپرس  ساخته شده اند یعنی از هر 3 سایت یک سایت با وردپرس است.

نویسنده مطلب: محمدسجاد طلوع پیله ور

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.