سئو و بهینه سازی سایت چیست ؟

سئو چیست ؟ بهینه سازی سایت چیست ؟ SEO
سئو چیست ؟ بهینه سازی سایت چیست ؟ SEO

سئو یا بهینه سازی وب ( SEO ) از عبارت انگلیسی Search Engine Optimization برگرفته شده است که به طور کلی به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوست.

اگرچه هرشخصی این موضوع را با کلمات متعددی مانند بهینه سازی ، سئو ، SEO یا … به کار میبرد ولی محتوا و موضوع اصلی به اصل کلمه برمیگردد که همان هماهنگ سازی و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوست.

سئو ( بهینه سازی وب برای موتور های جستجو ) روشی برای فریب دادن گوگل نیست بلکه روشی برای همیاری و همکاری با گوگل برای نمایش بهتر نتایج به کاربران است.

سئو در روندی به گوگل میفهماند که وب سایت ما یا مقاله ی ما محتوای برتری نسبت به سایت های دیگر دارد و میتواند تعامل بهتری بین کاربران شما و ما ایجاد کند که گوگل نیز از این موضوع مشتاقانه حمایت میکند و سایت شمارا بالاتر نشان میدهد.

پس اولین نکته مهم سئو رو همین الان براتون ذکر کردیم !

پادشاه سئو ، محتوای ایجاد شده در مطالب یا محصولات وب سایت شماست.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است.

موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از ۲۰۰ معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

خب دوستان تا اینجای کار کمی با سئو و بهینه سازی وب آشنا شدیم ، حالا بریم ببینیم اصلا سئو از کی شروع شده و اهداف اولیه این موضوع چه بوده …

برای خواندن کامل مقاله ” سئو چیست ؟ بهینه سازی سایت چیست ؟ ” وارد لینک زیر بشید دوستان

https://webjavan.com/article/what-is-seo/

نویسنده مطلب: وب جوان | WebJavan

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.