کسب درآمد دلاری با envato

کسب درآمد دلاری از طریق طراحی وب سایت ، برنامه نویسی ، طراحی گرافیک ، عکاسی و سایر تخصص های دیجیتال امکان پذیر هست در صورتی که شما بخواهید و برای آن تلاش کنید.

سال گذشته تصمیم گرفتم که به عنوان یک متخصص و توسعه دهنده وردپرس محصولاتی را در زمینه افزونه وردپرس و قالب وردپرس تولید کنم، زیرا سال های خیلی زیادی کاربرنامه نویسی انجام دادم و به خوبی میدونستم اصول و استاندارهای برنامه نویسی وردپرس چی هست و احساس کردم که من توانایی تولید محصولات دیجیتالی با کیفیت را دارم.

بعد از اینکه اولین محصول خودم را به اتمام رسوندم ، وقت این رسید که محصولم را جایی برای فروش قراربدم.اینجا بود که به این نتیجه رسیدم، باتوجه به زمانی که من برای تولید این محصول صرف کردم شاید بهتر باشه جایی قرارش بدم که به جای چند صد نفر ، چندمیلیون نفر در سرتاسر جهان ببیننش و در نهایت هم بتونم کسب درآمد دلاری بکنم.

من از قبل با وب سایتی به نام Envato(انواتو) آشنایی داشتم، و باید بگم که این وب سایت یک مارکت بین المللی هست که متخصصین مختلف در حوزه های طراحی و برنامه نویسی ، عکاسی ، ساخت ویدیو های افترافکت و … میتونند محصولات دیجیتالی خودشون رو برای فروش در سایت هایی که شرکت Envato تاسیس کرده است قراربدند.من هم همین کار را انجام دادم و بالاخره تصمیمم رو نهایی کردم که اولین محصولم را در یکی از سایت های مربوط به کدنویسی و برنامه نویسی Envato قراربدم!

بعد از ارسال محصولم برای Envato پیامی دریافت کردم که محصول شما Hard Reject شده و مورد تایید Envato نیست!و این شرکت هیچ گونه پاسخی در مورد اینکه محصول من چه ایرادی دارد نداد.من چند ماه زمان صرف کردم و یکسری تغییرات در محصولم ایجاد کردم و انواتو برای چندمین بار باز هم محصول من را بدون توضیح دادن رد کرد!

من در آن روزها خیلی ناامید شده بودم که محصول من با اینکه کاملا استاندارد برنامه نویسی شده چه دلیلی داشته که مورد تایید قرارنگرفته!و از طرفی هیچ آموزشی وجود نداشت که به من راه کار بده که مشکل من کجاست.اما در نهایت با مطالعه و تحقیق بیشتر متوجه شدم که محصول من هیچ گونه مشکلی نداشته و Envato به خاطر نداشتن فایل راهنمای محصول و ایراد در اسم گذاری تصاویر محصولاتم و چند مورد دیگر ، بدون اینکه توضیحی به من بده محصول من رو رد میکنه.من این ایرادات رو برطرف کردم و در نهایت موفق شدم که اولین محصولم را در انواتو منتشر کنم و الان به عنوان برنامه نویس در تم فارست و کدکنیون(مارکت های انواتو) در حال فعالیت هستم و از درآمد دلاری خوبی برخوردارم.

من در ابتدای راه به خاطر نداشتن یک مرجع راهنما،زمان زیادی را از دست دادم و در روزهای اولم به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شدم یکبار حسابم بلاک شد و کلی پول و اعتبارم را از دست دادم.

حالا شما به عنوان یک متخصص در حیطه و زمینه کاری خودتون اگر علاقه مند به کسب درآمد دلاری هستید و دوست دارید که مشابه روزهای اول من زمان خودتون رو از دست ندید پیشنهاد میکنم که در این دوره آموزشی شرکت کنید.

در این دوره آموزشی از صفر به شما میگویم که انواتو چیست و دقیقا چطور میتونید به عنوان یک متخصص از این وب سایت کسب درآمد دلاری کنید.وشما علاوه بر دریافت محتوا و به روزرسانی های این دوره میتوانید بعد از خرید این دوره آموزشی با من در ارتباط باشید و اگر جایی به مشکل برخوردید من شما را راهنمایی کنم.

کدتخفیف ۳۰٪ برای خرید دوره تا جمعه ۷ شهریور: s30off

مشاهده دوره :‌

https://nikanwp.ir/courses/monetization-with-envato-market/

نویسنده مطلب: نیکان وردپرس

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.