طراحی سایت بدون {کد زدن}

اگر شما هم دوست دارین برای خودتون وب سایت داشته باشید ،اما وقت یا حوصله کافی برای یادگیری برنامه نویسی ندارید میتوانید از گزینه های اسلاید های زیر استفاده کنید.

البته قطعا این موارد برای پروژه های سنگین و بزرگ توصیه نمیشود.


1 . وردپرس (WordPress)

وردپرس ابزاری برای ایجاد یک وب سایت است که به زبان PHP نوشته شده است. بسیاری از وبلاگ های بزرگ ، رسانه های معروف خبری، سایت های موسیقی و ….. از قالب وردپرس برای وب سایت خود استفاده می کنند.

2 . وب فلو(Webflow)

سرویسی است که فقط با کشیدن و رها کردن می توانید اجزا تشکیل دهنده سایت خود را انتخاب کرده و یک سایت کاملا بروز، واکنش گرا و حرفه ای داشته باشید.

وب فلو(webflow) دارای 5 پنل ایجاد وبسایت با امکانات مختلف است.

3. مگنتو(Magento)

یک پلتفرم تجارت الکترونیک است و علاوه بر ایجاد یک تجارت آنلاین به همراه سبد خرید، به کنترل مقدار و عملکرد فروشگاه آنلاین می پردازد.مارکتینگ قدرتمند، SEO و اسباب مدیریت کاتالوگ را ارایه می دهد.

4. شاپیفای(Shopify)

یک پلتفرم همه فن حریف برای تجارت الکترونیکی است که تمام کارهای شما شامل راه اندازی فروشگاه، یا انجام پرداخت ها و مدیریت محصولات را در قالب یک پلترم کنار هم گرد آورده است.

5. اسکور اسپیس(Squarespace)

یک سیستم عالی برای طراحی سایت است. استفاده از آن آسان است.به خاطر الگوهای باکیفیت و طراحی های مدرن و جدید ساخته شده است. دارای قالب های از پیش ساخته و قابلیت کشیدن و رها کردن عناصر است.

6. ویکس(Wix)

یک پلتفرم ساخت و طراحی سایت است که بر روی پایگاه ذخیره سازی ابری پایه شده است.یکی از دلایل محبوبیتش قرار دادن تنوع در تعداد قالب های آماده در طراحی و قابلیت کشیدن و رها کردن است.

7 . وبلای(Weebly)

دارای قابلیت کشیدن و رها کردن، راهنمای نصب، فروش محصولات، مقدار زیادی از قالب های رایگان، لایه بندی با قابلیت شخصی سازی المان ها، وجود بهینه سازی موتورهای جستجوگر به صورت داخلی است.

نویسنده مطلب: Eirfans

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.