سی ام اس Cosmic Js در مقابل WordPress …!

سی ام اس Cosmic Js اولین CMS در API است که به تیم توسعه دهندگان و ویراستاران محتوا کمک می کند تا برنامه ها را سریعتر بسازند. 64.5٪ از توسعه دهندگان در StackOverflow ارزیابی کردن که وردپرس یکی از مخوف ترین سیستم عامل ها برای کارکردن است. با تمام ناامیدی از سیستم های نصب شده ، وقت ان است اولین برنامه مدیریت محتوای API در cloud را مورد بررسی قرار دهیم.

ایا شما یک توسعه دهنده وردپرس هستید؟ جالبه که بدونین چه چیزی باعث میشه تا Cosmic Js مناسب ترین سیستم مدیریت محتوا برای شما باشد …!

این CMS یک API(رابط یا میانجی برنامه کاربردی) بصری ارائه می دهد که می تواند محتوا را به هر وب سایت یا برنامه ای برساند. این به شما آزادی می دهد تا برنامه خود را با استفاده از هر زبان برنامه نویسی بسازید و مقیاس بندی آسان تری را در تیم توسعه دهنده خود ایجاد کنید. Cosmic JS تجربه ویرایش ساده ای را به شما ارائه می دهد و هر آنچه برای انتشار سریع و آسان محتوا نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی می توانید در هر مرحله از توسعه , محتوا ساخته و از گلوگاه های فرآیند غیرضروری جلوگیری کنید.


1. کازمیک (Cosmic JS) بهره وری بیشتری دارد

سیستم های مدیریت محتوای نصب شده بدهی فنی مداومی ایجاد می کنند که میتواند بعدا به مشکل تبدیل می شود. با هر پروژه ای از به وجود امدن مجدد این چرخه جلوگیری کنید و از نصب ، پیکربندی ، تعمیر و نگهداری زمان گیر جلوگیری کنید. با رفتن به اولین API، فوراً متوجه صرفه جویی در وقت پروژه ، جدول زمانی و هزینه خواهید شد. با کسری از زمان لازم با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای نصب شده ، پروژه ها را کامل کنید. محتوای خود را ساخته و در وب سایت , برنامه های اندروید و یا ios بارگذاری کنید , همچنین شما میتوانید به محتوای خود د راینده نیز هم دسترسی داشته باشید.

2. در یک کلمه: سحرامیز..!

کتابخانه Cosmic نه تنها وقت شما را برای بازاریابی کوتاه می کند ، بلکه روند توسعه شما را کاملاً متحول می کند . شما قادر خواهید بود تا برنامه های جدید را به صورت همزمان اجرا کنید , پروژه ها را با چند کلیک نسخه برداری کنید وما بین اپلیکیشن ها به راحتی قبل جابه جا بشید .

کتابخانه Cosmic ساده ترین مجموعه مدیریت محتوا است. با Cosmic JS و GitHub ، نونتون تو روغنه ..!

3. کازمیک(Cosmic JS)تجربه ایی بهتربرای ویرایشگران محتوا فراهم می کند.

داشبورد Cosmic JS مدیریت محتوا را آسان می کند و میتوانید به راحتی با کشیدن ورها کردن (Drag and Drop) روابط بین محتوا را ایجاد کنید. به توسعه دهندگان ابزارهای قدرتمندی برای ساختن برنامه های کامل ارائه می شود و به ویرایشگران محتوا یک روش ساده و شهودی برای مدیریت محتوا داده می شود.

4. کازمیک(Cosmic JS) بسیار سریع است …!

این Cms با پیشرفته ترین زبان های برنامه نویسی ، چارچوب ها و فناوری های ابری ساخته شده است , این امر باعث سریع تر بودن Cosmic نسبت به WordPressدر هر دو سمت Db(بکند)و Client(فرانتند) و همچنین بارگذاری وب سایت ها است .

5. کازمیک(Cosmic JS) به بروزرسانی ، مقیاس پذیری و مسائل امنیتی بسیار اهمیت میدهد .

دیگر روزهای به روزرسانی وردپرس ، نصب و به روزرسانی افزونه ها ، پشتیبان گیری از پایگاه داده و رفع مشکلات امنیتی که با ان ها برخورد میکردیم , گذشته است . Cosmic JS اولین پلتفرم مدیریت محتوای API است بنابراین به نگهداری ، امنیت و مقیاس پذیری برای شما اهمیت میدهد و از ان ها مراقبت می کند.

محتوا در Cosmic Js ذخیره و به API تحویل داده میشود و توسط ان با رمزگذاری 256 بیتی SSL محافظت می شود. شما همچنین می توانید دسترسی به محتوای خود را با اضافه کردن نشانه های دسترسی اختیاری واقع در زبانه تنظیمات خود در Cosmic Js محدود کنید.


نتیجه گیری

سیستم های مدیریت محتوای قدیمی برای کنترل سرعت تجارت مدرن مجهز نیستند. جدول زمانی و هزینه های پروژه در صورت انتخاب نادرست فناوری به میزان قابل توجهی رشد می کند. بدهی فنی با گذشت زمان رشد می کند و منابع آینده را برای حفظ زیرساخت های قدیمی مصرف می کند. Cosmic JS یک راه حل مبتنی بر ابر ارائه می دهد که امکان توسعه سریع برنامه را فراهم می کند و مقیاس شما را با خواسته های تجارت مدرن برآورده می کند.شما فورا مزایای ساعتهای صرفه جویی شده در پروژه ، هزینه ها و همچنین سطح همکاری بالاتر در تیم خود را مشاهده خواهید کرد.


منبع نسخه اصلی(انگلیسی):

سایت مدیوم

https://medium.com

لینک مقاله انگلیسی

https://medium.com/hackernoon/cosmic-js-vs-wordpress-668608df4e22

نویسنده مطلب: امیرحسین باران چشمه

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.