بهینه سازی وردپرس

بهینه سازی وردپرس
بهینه سازی وردپرس

اهمیت بهینه سازی وردپرس

بخش زیادی از وب‌سایت‌های موجود در دنیای امروز را وردپرس‌ها تشکیل می‌دهند. وردپرس یکی از بهترین و محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا برای ساختن سایت است. هزینه ساخت این وب‌سایت‌ها کمتر از مدل‌های دیگر بوده و همچنین استفاده از آن‌ها بسیار ساده‌تر است.

باوجوداینکه بعضی کارشناسان نقدهایی در مورد وردپرس دارند، اما این نوع وب‌سایت‌ها بسیار محبوب و پرکاربرد هستند.

بهینه سازی وردپرس، مهم‌ترین مسئولیت افراد و مجموعه‌هایی است که از این نوع وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند. بهینه‌ سازی شامل یک سری اقدامات است که باید به‌موازات هم انجام شوند. افزایش سرعت سایت، بهبود رتبه سئو و رفع بسیاری از باگ‌ها از نتایج بهینه سازی وردپرس هستند.

به‌روزرسانی دائم وردپرس به آخرین نسخه موجود در بازار، استفاده مناسب از پلاگین‌های کش، غیرفعال کردن پلاگین‌هایی که مصرف بالایی دارند، کاهش نرخ بازدید خزندگان وب (Web Crawlers)، انتخاب پوسته‌هایی بهینه و توجه به ساختار پیوندهای یکتای وردپرس از مهم‌ترین اقدامات درزمینه بهینه سازی وردپرس هستند.

با توجه به این فاکتورها و رعایت همیشگی آن‌ها، وب‌سایت شما با بالاترین سرعت ممکن، کاملاً بهینه و کاربرپسند عمل می‌کند.

افزونه های بهینه سازی وردپرس از ابزار کاربردی در این زمینه هستند که تعداد آن‌ها به بیش از ده افزونه می‌رسد؛ اما باید بدانید که فرایند بهینه سازی وردپرس کاملاً تخصصی بوده و باید توسط کارشناسان این حوزه انجام شوند.

بهینه سازی وردپرس چه نتایجی به همراه دارد؟

تعدادی از مزایای بهینه سازی وب‌سایت‌های وردپرسی را در بالا معرفی کردیم. بعضی افراد و مجموعه‌ها به بهینه کردن و افزایش سرعت وب‌سایت وردپرسی خود توجهی ندارند.

این‌ها پس از مدت کوتاهی شاهد خارج شدن از دور رقابت با وب‌سایت‌های دیگر خواهند بود. مجموعه وردپرس مارکتینگ، تمام خدمات لازم برای بهینه سازی وب‌سایت وردپرسی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

خب! بیایید چند تا از مزایای خیلی مهم بهینه سازی در دنیای امروز را باهم مرور کنیم تا با اهمیت کار متخصصان و کارشناسان مجموعه وردپرس مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.

بهینه سازی وردپرس
بهینه سازی وردپرس

بهبود رتبه سئو با بهینه سازی وردپرس

برای اینکه محتوا، محصول یا خدمات خودتان را از طریق وب‌سایت ارائه دهید، اول باید توسط کاربران دیده شوید. دیده شدن یا همان قرار گرفتن در صفحه یا صفحات اول موتور جست‌وجوی گوگل، وابسته به بهینه سازی وردپرس است.

الگوریتم‌های مختلف موجود در گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو، وب‌سایت‌های وردپرسی بهینه را تشخیص داده و رتبه سئو آن‌ها را بهبود می‌بخشند. حالا شانس بیشتری برای دیده شدن توسط کاربران میلیاردی وب دارید.

افزایش سرعت لود با بهینه سازی وردپرس

اینترنت در بسیاری از بخش‌های کشور کاملاً ناپایدار و ضعیف است. این مشکل باعث شده تا بسیاری از کاربران برای دسترسی آسان به سایت‌ها با مشکل مواجه شوند. بعضی از وب‌سایت‌های بزرگ برای رفع این مشکل به خرید هاست اختصاصی روی می‌آورند.

منابع موجود در این نوع سرویس میزبانی، تنها در اختیار یک فرد یا مجموعه قرار دارند که سبب افزایش قابل‌توجه سرعت لود سایت می‌شود.

هزینه بالای سرویس هاست اختصاصی، خارج از توان بسیاری از وب‌سایت‌های کوچک فروشگاهی است. این وب‌سایت‌ها اغلب از سرویس هاست اشتراکی استفاده می‌کنند که منابع آن بین چندین وب‌سایت تقسیم می‌شوند. بهینه سازی وردپرس از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باعث ارائه سرعت لود مناسب توسط این وب‌سایت‌ها می‌شود. در وردپرس مارکتینگ تمام هنر و تخصص خود را به کار می‌گیریم تا وب‌سایتی با بالاترین سرعت لود داشته باشید.

خدمات بهینه سازی وردپرس، جهت سفارش به وبسایت وردپرس مارکتینگ مراجعه کنید.

رفع باگ‌ها و خطاها با بهینه‌ سازی وردپرس

بهینه سازی در وردپرس، شامل آیتم‌های مختلفی است. یکی از دلایلی که باعث بروز باگ‌های مختلف در وردپرس می‌شود، عدم به‌روزرسانی در زمان مناسب است. زمانی که وردپرس به‌روزرسانی شود، این باگ‌ها از بین رفته و CPUنیز کمتر درگیر وردپرس می‌شود. این خدمات در پکیج بهینه سازی مجموعه وردپرس مارکتینگ ارائه می‌شوند.

پاک‌سازی دیتابیس در بهینه سازی وردپرس

بیشتر وب‌سایت‌هایی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند، از سرویس میزبانی اشتراکی استفاده می‌کنند. این نوع سرویس شامل یک سرور است که فضای آن بین چند وب‌سایت تقسیم می‌شود؛ بنابراین هر وب‌سایت دارای فضای محدودی جهت ذخیره داده‌های خود است.

در این مواقع لازم است تا تعدادی از فایل‌های غیرضروری از دیتابیس پاک شوند تا سرعت وب‌سایت به حد مطلوب بازگردد.

اگر قصد دارید تا سرعت وب‌سایت خود را از طریق پاک‌سازی فایل‌های غیرضروری بهینه سازی وردپرس افزایش دهید، مجموعه وردپرس مارکتینگ در کنار شما خواهد بود.

مواردی که در مورد آن‌ها صحبت شد، تنها بخشی از خدماتی است که انجام آن‌ها در کنار هم، منجر به بهینگی وب‌سایت شما خواهد شد. خدمات بهینه سازی وردپرس مجموعه ما، تمام این موارد را پوشش می‌دهد.

ضرورت بهینه سازی وردپرس برای رقابت در فضای وب

امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای به‌صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند. در چنین شرایطی، وب‌سایت‌ها نقش یک فروشگاه را ایفا می‌کنند که میزبان مشتری‌های زیادی هستند. برتری یک وب‌سایت نسبت به وب‌سایت دیگر، تنها بر اساس کیفیت سئوی داخلی و خارجی آن‌ها مشخص می‌شود.

تمام آیتم‌هایی که در بهینه سازی وردپرس به آن‌ها پرداخته می‌شود، مستقیماً باعث بهبود وضعیت سئو می‌شوند.

گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو، اهمیت زیادی برای استفاده آسان کاربران از وب‌سایت‌ها قائل هستند. یک سایت وردپرسی با بهینه‌سازی درست، رفع باگ‌ها و ارائه سرعت مناسب، قادر به دریافت امتیاز User Friendly از گوگل خواهد بود. به‌این‌ترتیب توسط کاربران و مشتری‌های بیشتری دیده می‌شود که منجر به کسب درآمد خواهد شد.

تیم وردپرس مارکتینگ با بهره‌مندی از متخصصان و کارشناسان حوزه بهینه سازی وردپرس، کانفیگ امنیتی و تدوین برنامه بازاریابی، آماده ارائه خدمت به شما صاحبان مشاغل است.

منبع: سایت وردپرس مارکتینگ _ www.marketingwp.ir

نویسنده مطلب: محمد امینی

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.