با انواع ادمین اینستا آشنایی دارید؟

این روزها بازار استخدام ادمین اینستا داغ تر از همیشه شده است. علت این موضوع را هم می توان نیاز به وجود یک ادمین پیج اینستاگرام برای ارتقای پیج دانست. از نظر عموم مردم ادمین تمامی بار پیج را باید به دوش بکشد و وظیفه مشخصی را برای وی قائل نیستند. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع ادمین اینستا و همچنین وظایف آن ها توضیحاتی دهیم. اگر به فکر استخدام یک ادمین پیج ادامه این مقاله را از دست ندهید.

به صورت کلی ادمین پیج اینستا وظیفه بارگذاری پست و استوری را دارد. این یک موردی است که تقریبا از ابتدایی ترین وظیفه هر ادمین به شمار می آید. به جز این مورد کپشن نویسی، هشتگ گذاری، پاسخ دادن به دایرکت و کامنت ها از دیگر وظایف یک ادمین به حساب می آید. اگر حتی قصد دارید تا ادمین تخصصی اینستا شوید این مقاله می تواند بسیار کمک کننده باشد.

ادمین پاسخگوی دایرکت و کامنت

همان طور که در قسمت قبل به ان اشاره شد پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها از وظایف یک ادمین به حساب می آید. البته در کنار موارد ذکر شده، ادمین پیج باید با دیگر پیج های رقیب تعامل دوستانه برقرار کند تا بتواند به این طریق باعث افزایش فالوور شود. پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها توسط ادمین باید به شکلی کاملا دوستانه باشد تا بتواند مخاطبان زیادی را جذب نماید.

ادمین تولید کننده محتوا

تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش هر پیجی به شمار می آید. اگر تولید محتوا به شکلی کاملا اصولی و البته جذاب باشد باعث می شود تا مخاطبان زیادی جذب پیج شوند. به صورت کلی تولید محتوا از وظایف ادمین به حساب نمی آید و نیاز است تا توسط کارفرما و یا یک شخص که در این زمینه مهارت دارد، صورت گیرد. برخی از ادمین ها به صورت تخصصی کار تولید محتوا را انجام می دهند و شما اگر به عنوان کارفرما توانایی تولید محتوا را ندارید می توانید اقدام به استخدام یک ادمین تولید محتوا کنید. این ادمین را می توان مغز متفکر پیج دانست. برای تولید پست و استوری جذاب کافیست به او اعتماد کنید تا کار تولید محتوا را به زیبایی هر چه تمام تر انجام دهد.

ادمین بلاگر

این روزها کم تر کسی است که با بلاگرها و اینفلوئنسرها آشنایی نداشته باشد. بلاگرها اشخاص معروفی در فضای اینستاگرام هستند که طرفداران بسیاری را دارند. این افراد معمولا با به اشتراک گذاشتن زندگی روزمره خود سعی دارند تا هر روز ببیش تر از روز گذشته مخاطبان زیادی را جذب پیج خود کنند. این افراد به دلیل این که فالوورهای زیادی دارند می توانند تبلیغ کسب و کار شما را در فضای مجازی کنند. این افراد سعی می کنند با سبک خاص و کاری خود تبلیغ بیزینس شما را در پیج خود کنند. استفاده از این روش همیشه هم پاسخگو نیست جرا که باید پیج شما شرایط خاصی را داشته باشد تا به وسیله ادمین بلاگر بتواند رشد کند.

ادمین همه چی تمام

نوع آخر از ادمین را می توان ادمین همه چی تمام دانست. البته اسم این شخص را نمی توان ادمین گذاشت چرا که امور پیج تنها به دست یک نفر انجام نمی شود. در این حالت نمی توان نام ادمین را آورد چرا که صحبت از مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای در میان است. اگر به دنبال همچین ادمینی هستید می توانید به تیم حرفه ای و متخصص بی اس سایت مراجعه نمایید.

کدام ادمین اینستا را انتخاب کنیم؟

تا به اینجا که با انواع ادمین اینستا آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که کدام نوع ادمین مناسب کسب و کار شماست؟ در پاسخ باید گفت بهتر است یک نایز سنجی درستی انجام دهید. منظور از این جمله این است که به بیزینس خود مراجعه کنید و ببینید که خواسته شما از ادمین پیج تان چیست. به طور مثال اگر خودتان توانایی تولید محتوای جذاب و البته کاربردی را دارید نیازی به ادمین تولید محتوا ندارید.

برای استخدام ادمین اینستاگرام کافیست یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید تا بتوانید مجموعه هایی که خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهند، پیدا کنید. در این صورت می توانید با آن ها در خصوص خواسته خود صحبت کنید. در این صورت این شرکت ها می توانند بهترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارند.

نویسنده مطلب: bssitegroup

منبع مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.